2018年9月12日星期三

Creatinine 5.6 dan Nephropathy kencing manis, boleh saya menghilangkan Edema tanpa dialisis

Nephropathy kencing manis adalah penyakit kencing manis yang kedua. Malah, ia akan kelihatan seperti gula darah tinggi tidak terkawal mencederakan pembuluh darah sedikit demi sedikit selama bertahun-tahun. Dalam kes ini, pesakit akan mempunyai gejala-gejala seperti creatinine 5.6 dan edema disebabkan buah pinggang rosak. Manakala, boleh saya menghilangkan penyakit edema tanpa dialisis?
Mengalih keluar toksin terapi adalah cara yang lebih baik untuk merawat penyakit edema. Dalam beberapa perkara, terapi membuang toksin boleh menghapuskan pelbagai toksin dan bahan buangan dari bukan dialisis secara semula jadi. Di samping itu, ia boleh melindungi buah pinggang dari kerosakan selanjutnya dan ianya berfaedah untuk buah pinggang untuk pulih.
Lebih-lebih lagi, ubat-ubatan Cina akan digunakan dalam kombinasi dengan mengeluarkan toksin terapi untuk meningkatkan fungsi buah pinggang. Semasa rawatan, herba unik akan digunakan berdasarkan keadaan penyakit pesakit untuk mengembungkan saluran dalam darah, tidak termasuk perkara-perkara yang merbahaya dalam darah, meningkatkan keupayaan buah pinggang pemulihan diri, dan sebagainya. Menurut rekod klinikal, ia mempunyai kesan sampingan yang kurang.
Di samping itu, Terdapat lain-lain rawatan yang semula jadi di Hospital penyakit buah pinggang untuk merawat pesakit kencing manis nephropathy.

Apabila buah pinggang dibina semula, peringkat creatinine akan dikurangkan, edema itu akan hilang dan pesakit boleh menjalani kehidupan yang berkualiti.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: