2018年9月5日星期三

Apakah tanda-tanda penyakit buah pinggang kronik

Ramai pesakit CKD tidak jelas tahu apa simptom CKD (penyakit buah pinggang kronik), dan mereka akan kehilangan masa yang terbaik untuk merawat penyakit buah pinggang kronik. Oleh itu, apakah tanda-tanda penyakit buah pinggang kronik.
Perubahan air kencing. Protein dalam air kencing, darah dalam air kencing, rasa sakit ketika melalui air kencing dan lain-lain.
Edema. Edema paru-paru, bengkak pada kaki, bengkak muka dan bahagian lain kepada pesakit.
Penyakit sistem penghadaman. Kurang selera makan, loya, muntah-muntah dan sebagainya.
Lain-lain. Hipertensi, anemia, lemah dan penyakit-penyakit lain.
Jika anda mempunyai salah satu atau sebahagian daripada gejala-gejala ini, sila pergi ke hospital untuk pemeriksaan yang terperinci. Dan oleh itu, anda boleh pastikan Apakah perkara itu dengan anda dan diubati. Bahkan sekiranya anda didiagnosis sebagai penyakit buah pinggang kronik, sila jangan bimbang. Ada Cina ubat-ubatan boleh membantu anda. Selain itu, memastikan suasana yang baik adalah memberi manfaat kepada pesakit-pesakit untuk mendapatkan baik.

Malah, ubat-ubatan Cina boleh membantu pesakit di awal peringkat penyakit buah pinggang kronik hidup kehidupan normal. Selain itu, ia boleh membantu pesakit yang menghidapi penyakit buah pinggang kronik peringkat ringan enggan dialisis tersebut.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: