2018年8月6日星期一

Sasaran pelbagai fungsi perubatan mikro-Cina Osmotherapy untuk membaiki rosak sel-sel ginjal intrinsik

1. mengaktifkan fungsi baki buah pinggang intrinsik sel-sel, songsang dan memulihkan sel metabolisme.
(1) mengaktifkan fungsi metabolisme sel-sel ginjal intrinsik dan mempercepatkan pembinaan semula fungsi glomerular.
(2) melindungi sel-sel yang endothelial, mencegah kerosakan lebih lanjut dan berbalik fungsi endothelial yang rosak.
(3) mengaktifkan mekanisme sendiri membaiki sel-sel ginjal intrinsik.
2. meningkatkan peredaran mikro daripada buah pinggang rosak, menyediakan persekitaran membaik pulih aerobik dan mempercepatkan pembaikan sel-sel dan pembinaan semula dari unit buah pinggang.
Sama ada buah pinggang rosak boleh berjaya dibaiki atau tidak bergantung kepada buah pinggang peredaran mikro Negeri dan aerobik membaik pulih persekitaran. Jika akar cystic ginjal — ischemia dan Hipoksia boleh tidak akan dihalang, buah pinggang rosak pasti boleh tidak diperbaiki. Oleh itu, untuk berkesan memulihkan buah pinggang rosak, kita mestilah mempertingkatkan persekitaran yang ischemia dan Hipoksia.
3. meningkatkan persekitaran dalaman rosak buah pinggang, mengurangkan gejala toksik dan menyediakan persekitaran yang baik untuk pembaikian dan pembinaan semula.
(1) melalui bekalan oksigen, ia boleh meningkatkan metabolisme aerobik, menggalakkan rembesan EPO, meningkatkan anemia dan menyekat pembentukan cystic ginjal.
(2) melalui fungsi bidikan vasodilation, ia boleh meningkatkan peredaran darah yang berkesan, meningkatkan ischemia tempatan dan Hipoksia serta membaiki sel-sel epitelium yang rosak renal tubule dan memulihkan fungsi mereka.
4. mengawal imuniti dan fungsi metabolisme, mengawal perkembangan penyakit dan menyediakan asas untuk pembaikan dan pembinaan semula.
(1) meningkatkan peratus penukaran lymphocyte dalam pesakit, meningkatkan penyerapan untuk IL_2, meningkatkan aktiviti sel pembunuh dan menggalakkan fungsi sel imun.
(2) perubatan mikro-Cina boleh menahan reaksi daripada sel-sel mesangial dan neutrophil kepada oksigen aktif, kerosakan keradangan faktor TNF-αand PDGF sel-sel endothelial vaskular.
(3) menguatkan aktiviti sel imun pada pesakit phagocytic dengan imuniti yang rendah, mempercepatkan phagocytosion sel-sel apoptotic dan kompleks imun, sekali gus meletakkan asas untuk menulenkan persekitaran dalaman.
(4) mengaktifkan IgG dan IgM dan menguatkan imuniti badan.
5. menyediakan bahan-bahan yang membaik pulih untuk pemulihan dan pembaikan.
(1) ubat-ubatan mikro-Cina mengandungi lebih daripada sepuluh unsur surih, terutamanya zink dan selenium, yang boleh menggalakkan sintesis protein dan enzim dan menguatkan imuniti.
(2) aktif bahan-bahan dalam ubat-ubatan Cina yang kaya dengan pelbagai vitamin dan asid organik.
(3) menggalakkan Replikasi DNA dalam sel-sel dan mempercepatkan sintesis protein yang akan terlibat dalam pemulihan ginjal.

(4) bahan-bahan aktif dalam Perubatan Cina adalah kaya dengan pelbagai amino-asid yang boleh memberikan pemakanan untuk sel-sel yang dibaiki. Sasaran pelbagai fungsi perubatan mikro-Cina Osmotherapy untuk membaiki rosak sel-sel ginjal intrinsik

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: