2018年8月24日星期五

Rawatan yang boleh membuang sista buah pinggang dengan cara semulajadi

Saya sedang mencari penawar semula jadi untuk membuang dua sista kecil yang berada di buah pinggang saya. Saya kini mempunyai satu. Ia berkembang kepada saiz dua. Terdapat dua saiz Pasir sista yang telah dikesan. Saya mengekalkan diet rendah protein, saya minum banyak air, dan saya makan banyak makanan proscribed untuk membantu keadaan saya. merupakan ubat mikro-Cina merupakan pilihan yang sebenar? Saya telah agak prihatin tentang perkara ini untuk sementara waktu, dan memahami bahawa aku tidak mahu pembedahan... Mudah-mudahan ini akan menjadi ubat kepada keadaan... terima kasih sekali lagi.
Di atas adalah soalan dari kami sebahagian doktor dalam talian, untuk membantu lebih ramai orang yang berada dalam situasi yang sama, saya akan berkongsi jawapan di sini.
Perubatan Cina adalah sejenis perubatan yang berasaskan tradisi perubatan herba Cina yang digabungkan oleh perubatan Barat dan Perubatan Cina, ia mempunyai kesan yang ketara dalam mengubati penyakit buah pinggang. Walaupun ia boleh membuang sista secara langsung tetapi ia boleh mengawal penyakit itu dengan mengecut sista dan menghalang pertumbuhan mereka, sekali gus melindungi fungsi buah pinggang baki daripada kerosakan selanjutnya. Apatah lagi, ia boleh mengawal peredaran darah dan meningkatkan imuniti, jadi penyakit boleh dirawat daripada akar. Jika anda ingin tahu maklumat lanjut tentang hal itu, anda boleh meninggalkan mesej kepada kami. Kami akan menjawab permohonan anda dalam tempoh 24 jam.

Daripada di atas, kita tahu bahawa ubat-ubatan Cina boleh membuang sista tetapi ia boleh mengawal penyakit dan melindungi buah pinggang dari kerosakan selanjutnya dengan mengecut sista dan pembiakkan darinya. Jika anda intrested dalam rawatan ini atau ingin mengecut sista tanpa opration, anda dialu-alukan untuk menghubungi kami melalui e-mel.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: