2018年8月25日星期六

Tahap creatinine 7.0 dan bengkak di buah pinggang penyakit

Tahap creatinine 7.0 dan bengkak di buah pinggang penyakit Apakah peringkat seterusnya rawatan? Secara amnya, dialisis dan pemindahan buah pinggang adalah peringkat rawatan selepas creatinine itu pergi begitu tinggi, tetapi tidak, mereka adalah satu-satunya cara.
Dialisis untuk penyakit buah pinggang dengan creatinine 7.0
Dialisis boleh melegakan gejala-gejala tersebut penyakit buah pinggang seperti tahap tinggi creatinine dalam masa yang singkat, tetapi ia tidak dapat menyelesaikan masalah buah pinggang dari sebab-sebab yang asas. Selain itu, ia akan kos sejumlah besar wang.
Pemindahan buah pinggang untuk penyakit buah pinggang dengan creatinine 7.0
Jenis terapi ini adalah salah satu terapi yang paling berkesan dalam menyelesaikan penyakit buah pinggang, tetapi kejayaan pemindahan buah pinggang adalah bergantung kepada penolakan buah pinggang daripada dirinya selepas pemindahan, selepas pemindahan ginjal secara amnya perlu menggunakan anti beberapa ubat-ubatan penolakan, yang menjadikan dirinya untuk menerima buah pinggang lain, penolakan akan wujud sepanjang hayatnya, boleh menjejaskan kehidupan Perkhidmatan tertinggi buah pinggang. Jadi, selepas pemindahan, kami sentiasa memantau pemulihan fungsi buah pinggang, perubahan creatinine, urea nitrogen, kalium, natrium, kalsium, Sabit dan sebagainya.
Rawatan lain bagi penyakit buah pinggang dengan creatinine 7.0
Berbanding dengan dialisis dan pemindahan buah pinggang, ubat-ubatan Cina adalah lebih semula jadi dan Peti Deposit Keselamatan, supaya ia boleh menjadi alternatif yang baik mereka. Walau bagaimanapun, ia juga mempunyai kelemahan tersendiri yang ia mungkin mengambil masa yang lebih lama untuk bekerja.

Jadi pesakit penyakit buah pinggang dengan tahap tinggi creatinine serta gejala-gejala lain, anda perlu mengambil rawatan yang sesuai mengikut keadaan anda sendiri. Jika anda mempunyai soalan lain atau memerlukan sebarang bantuan dalam merawat penyakit buah pinggang, anda boleh menghantar email kepada kami, kami akan sedaya upaya untuk membantu anda.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: