2018年8月6日星期一

Tahap creatinine 10.8 tidak mahu mengambil dialisis

Tahap creatinine 10.8 tidak mahu mengambil dialisis
S: salah seorang saudara saya telah mendapat kegagalan buah pinggang dan sekarang tahap creatinine adalah 10.8, dialisis disyorkan doktor tetapi dia tidak mahu menerimanya. Saya tertanya-tanya Adakah terdapat apa-apa rawatan lain yang boleh membantunya.
J: sebenarnya, untuk pesakit kegagalan buah pinggang yang berada dalam keadaan beliau mereka mempunyai beberapa pilihan lain kecuali dialisis. Tetapi mereka perlu mengambil rawatan alternatif yang tepat pada masanya, sebaliknya mereka akan menderita sakit yang lebih banyak. Anda tahu selepas peringkat creatinine sehingga 10.8, banyak gejala-gejala dan komplikasi akan berlaku, tanpa rawatan tepat pada masanya pesakit akan mengalami sakit yang lebih dan lebih.
Adakah dialisis yang lebih baik untuk pesakit kegagalan buah pinggang?
Dialisis sebagai salah satu rawatan biasa ia boleh membantu hidup lebih baik dengan melegakan gejala-gejala tersebut daripada kegagalan buah pinggang, Walau bagaimanapun, panjang-terma Dialisis pesakit kegagalan buah pinggang juga akan membawa banyak kesan sampingan. Jadi jika pesakit boleh mendapatkan beberapa rawatan yang lain, kami tidak mengesyorkan mereka untuk mengambil dialisis.
Apakah rawatan yang boleh membantu pesakit kegagalan buah pinggang yang hidup berkualiti tanpa dialisis?
Osmotherapy perubatan mikro-Cina boleh membantu pesakit kegagalan buah pinggang yang hidup lebih bahagia tanpa dialisis dengan memperbaiki fungsi buah pinggang.
Anda tahu, rawatan ini adalah inovasi perubatan herba Cina tradisional, ia telah menjana semua kelebihan bagi TCM itu, yang mengatakan, ia boleh merawat penyakit buah pinggang tanpa membuat kerosakan selanjutnya kepada buah pinggang.
Dalam satu perkataan, untuk pesakit kegagalan buah pinggang dengan tahap creatinine 10.8 mereka boleh mendapatkan peluang untuk hidup kehidupan yang bermutu tanpa mengambil dialisis jika mereka boleh mendapatkan rawatan ini tepat pada masanya.

Jika anda berminat dalam mikro-Cina perubatan Osmotherapy atau hendak merawat kegagalan buah pinggang tanpa dialisis, anda boleh menghantar email kepada kami, kami akan sedaya upaya untuk membantu anda.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: