2018年8月7日星期二

Adakah terdapat apa-apa cara untuk membalikkan penyakit buah pinggang

S: Hi, abang saya mempunyai penyakit buah pinggang Kronik disebabkan oleh glomeruloneephritis kronik... Adakah cara lain untuk menterbalikkan penyakit ini?
J: Hi, gembira untuk membantu anda. Sebenarnya penyakit buah pinggang boleh dirawat pada peringkat awal, tidak kira ia adalah penyakit asal atau penyakit sekunder. Titik yang utama untuk mengubati penyakit ini adalah untuk mencari rawatan yang sesuai dan mendapatkan ia tepat pada masanya.
Menurut penyelidikan, penyakit buah pinggang kronik boleh meningkatkan kadar untuk mendapat penyakit kardiovaskular dan penyakit lain, jadi kita perlu mengawal ia tepat pada masanya. Kawalan tekanan darah dan rawatan penyakit asal adalah perlu untuk memperlahankan atau menghentikan perkembangan penyakit ini. Secara umumnya, angiotensin menukar inhibitors enzim (ACEIs) atau golongan mukmin penerima angiotensin II (ARBs) digunakan, kerana mereka telah ditemui untuk memperlahankan perkembangan CKD. Walaupun penggunaan ACE inhibitors dan ARBs mewakili piawaian sekarang mengambil berat bagi orang-orang CKD, orang secara beransur-ansur kehilangan fungsi buah pinggang pada ubat-ubatan. Sebaik sahaja penyakit ini hilang kawalan, terapi gantian ginjal adalah biasanya diperlukan, dalam bentuk sama ada dialisis atau pemindahan. Kedua-dua mereka boleh membantu untuk memanjangkan jangka hayat pesakit untuk beberapa tertentu, tetapi tidak boleh membiarkan buah pinggang penyakit pesakit pulih daripadanya.
Osmotherapy perubatan mikro-Cina adalah cara yang berbeza daripada terapi yang kita sebutkan di atas, sebagai inovasi dan penambahbaikan perubatan herba tradisional Cina, ia boleh membantu orang ramai menterbalikkan penyakit, sekurang-kurangnya mengawalnya, oleh pembaikan tisu buah pinggang rosak dan melindungi orang-orang yang sisa dari kerosakan selanjutnya. Itulah maksud, ia boleh membiarkan buah pinggang penyakit pesakit pulih daripadanya.

Jika anda ingin tahu maklumat lanjut mengenai cara untuk membalikkan penyakit buah pinggang atau mahu mengubati penyakit buah pinggang anda, jangan teragak-agak untuk menghubungi kami melalui email, kami akan sedaya upaya untuk membantu anda.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: