2018年8月17日星期五

Kencing manis Nephropathy dengan Creatinine 4.7 tidak mahu mengambil dialisis

Hi, doc, tahap creatinine ayah saya mempunyai hingga 4.7, Dialah 65 THN lama, dia telah mengalami tekanan darah tinggi bertahun-tahun dan kini ia lebih 180/110. Untuk beberapa hari dia tidak dapat tidur dengan sempurna, air kencing adalah sangat kurang, doktor mencadangkan kami untuk mengambil dialisis tetapi kita tidak mahu pergi. Anda boleh membantu kami?
Hi, gembira untuk membantu anda. Dari keterangan anda, bapa anda creatinine aras adalah lebih tinggi daripada biasa. Creatinine adalah terhasil daripada otot katabolisma dan daging yang anda makan. Dan urea yang dihasilkan dari Diet protein dan tisu protein. Di bawah keadaan normal, mereka boleh dilepaskan dari badan oleh buah pinggang. Apabila buah pinggang berlaku, mereka akan membina di dalam darah dan menyebabkan kerosakan selanjutnya kepada buah pinggang. Sebagai jenis toksin, yang harus disingkirkan oleh buah pinggang. Apabila fungsi buah pinggang rosak, ia boleh tinggal dalam badan akan merosakkan buah pinggang lagi.
Bagi bapa anda, beliau mempunyai hbp ini selama 40 tahun. Dalam pengalaman saya, beliau merupakan Nefritis hipertensi. tekanan darah tinggi untuk waktu yang lama, yang merosakkan sel-sel endothelial pembuluh darah di buah pinggang. seperti yang kita tahu, sebab asas buah pinggang ialah kekurangan darah dan oksigen untuk sel-sel buah pinggang. Jadi rosak salur darah yang membawa kepada sukar pengangkutan darah dan oksigen. kemudian buah pinggang masalah borang-borang.

Jika keadaannya tidak boleh dikawal, dia mempunyai untuk mengambil dialisis tersebut, Walau bagaimanapun, dialisis yang boleh tidak merawat penyakit dari akar, dan membawa banyak kesan sampingan kepada pesakit, terutama bagi golongan tua. Jadi kita tidak boleh mencadangkan pesakit mengambilnya di rumah sakit kami. salah satu terapi yang penting di hospital kami di Osmotherapyto perubatan mikro-Cina merawat masalah buah pinggang. Jika anda berminat di dalamnya, saya akan memberikan perhatian yang lebih kepadanya.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: