2018年8月20日星期一

Bagaimana Uremia punca ulser

Bagaimana uremia menyebabkan ulser? Ulser mungkin tidak berlaku di kawasan buah pinggang, tetapi mereka boleh membangunkan akibat penyakit buah pinggang atau kegagalan buah pinggang.
Bagaimana uremia menyebabkan ulser?
Dalam uremia, nitrogen metabolites dan bahan-bahan toksik lain tidak boleh dilepaskan daripada jasad, dan ini boleh menyebabkan cecair, elektrolit dan gangguan berasaskan asid. Di samping itu, ia juga boleh membawa kepada luka-luka pelbagai organ-organ dan sistem. Antaranya adalah masalah sistem pencernaan. Urea yang terkumpul dalam badan akan disalurkan ke dalam saluran penghadaman dan kemudian di bawah fungsi enzim urea bakteria ini boleh mengganggu mucosa gastrousus, yang boleh membawa kepada keradangan fibrinous. Dalam keadaan ini, ulser dan pendarahan akan berlaku. Ulser boleh berlaku dalam rongga mulut, esofagus dan rektum.
Apakah gejala-gejala ulser
Sakit
Kesakitan sering merupakan gejala ulser. Sakit mungkin membosankan atau teruk dan ia boleh datang dan pergi. Sakit ini terletak di kawasan ulser tersebut.
Loya dan muntah-muntah
Ulser boleh menyebabkan loya dan muntah-muntah. Dalam asid cerucuk ke atas di dalam perut boleh menyebabkan seseorang muntah selepas makan atau anda boleh muntah asid perut kekuningan pada bila-bila masa.
Pening atau pengsan
Ulser ini juga boleh menyebabkan penurunan dalam tekanan darah dan ini boleh mewujudkan pening atau menyebabkan pengsan.
Bahang
Terbakar juga merupakan gejala biasa ulser. Pembakaran boleh datang dan pergi dan mungkin menjadi lebih baik atau lebih teruk lagi dengan pengambilan makanan. Sensasi adalah serupa dengan pedih ulu hati.
Kelaparan atau perasaan yang kosong
Rasa lapar kadang-kadang adalah dikaitkan dengan ulser di dalam kawasan perut. Rasa lapar atau rasa kosong boleh dilegakan dengan makan dan kembali tidak lama selepas itu.
Cara asas untuk melegakan ulser adalah untuk membaiki kerosakan buah pinggang dan mempertingkatkan fungsi buah pinggang. Jika fungsi buah pinggang telah diperbaiki, buah pinggang boleh melaksanakan nitrogen metabolites dan bahan-bahan toksik daripada badan untuk membetulkan masalah sistem pencernaan yang termasuk ulser.

Jika anda mempunyai soalan lain atau memerlukan sebarang bantuan dalam merawat Uremia, anda boleh menghantar email kepada kami, kami akan sedaya upaya untuk membantu anda.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: