2018年8月18日星期六

Adakah ia baik untuk pesakit penyakit ginjal makan kacang hitam

Kacang Hitam boleh kaya dengan protein, mineral dan microelements, supaya ianya sangat popular. Tetapi anda tahu bahawa pesakit penyakit buah pinggang mempunyai permintaan yang tinggi dalam diet, mereka perlu memberi perhatian yang tinggi dalam makanan yang mereka makan, maka adalah ia bagus untuk pesakit penyakit ginjal makan kacang hitam?
Anda tahu bahawa segala-galanya mempunyai kedua-dua pihak, jadi kita perlu merawat dengan betul, bukan sahaja melihat kelebihannya, tetapi juga dengan keburukan, maka kita boleh menggunakannya dengan bijak.
Dari satu segi, ada banyak kelebihan kacang hitam, salah satu adalah untuk wanita muda, kerana ia penuh dengan vitamin yang kaya, dan vitamin E, yang merupakan elemen yang cukup penting yang boleh sentiasa muda dan cantik, jadi kacang mempunyai kapasiti penjanaan corlors. Dua adalah untuk saluran penghadaman kita, terdapat 40% serat mentah dalam kacang hitam, dan ia juga boleh memperbaiki penghadaman, supaya ianya dapat mencegah sembelit. Tiga adalah berkaitan dengan otak kita, Terdapat 2% daripada itu dalam kacang hitam, jadi kacang hitam boleh membekalkan permintaan otak jadi yang menangguhkan organisma penuaan, mengurangkan kelikatan darah, akhirnya mengelakkan otak menjadi kusam. Keempat, rendah kalori. Terdapat 19% lemak kacang hitam, dan ia boleh menolak kesan kolesterol di dalam darah, dan bagi orang-orang lama, ia juga boleh sofen lemak darah saluran darah, yang memberi manfaat kepada sesetengah penyakit senile seperti hipertensi, penyakit jantung, alat dan sebagainya.

Bagi tangan yang lain, kandungan protein adalah 36% - 40% tinggi dalam kacang hitam, yang merupakan dua kali untuk daging, dan ketiga masa telur, dan masa kedua belas susu. Sebagai hasilnya, hal ini tidak disarankan untuk makan kacang hitam untuk pesakit penyakit ginjal yang mempunyai proteinuria, dalam kes membuat proteinuria yang meningkat. Dan beberapa lain penyakit pesakit ginjal, ia bergantung kepada keadaan pesakit, ada kacang hitam lebih baik, jika mereka mahu, minta doktor untuk nasihat adalah pilihan yang baik.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: