2018年8月6日星期一

Bagaimana untuk merawat kebocoran Protein dalam penyakit ginjal kronik

Bagaimana untuk merawat kebocoran Protein dalam penyakit ginjal kronik
Bagaimana untuk merawat kebocoran protein dalam penyakit buah pinggang kronik? Dalam klinikal, kebocoran protein adalah salah satu daripada gejala-gejala paling biasa penyakit buah pinggang, ia boleh membuat kerosakan selanjutnya kepada buah pinggang dan mempercepatkan perkembangan penyakit ini.
Mengapa pesakit perlu memberi perhatian yang tinggi kepada kebocoran protein?
Anda tahu, creatinine itu adalah sisa-sisa metabolisma otot dan mereka perlu ditapis melalui glomeruli buah pinggang kita dan kemudian dilepaskan oleh air kencing. Jika glomeruli yang sudah rosak dan penurunan (penapisan glomerular fungsi) GFR, sisa-sisa ini tidak akan kecewa, maka toksin-toksin ini akan kekal di dalam darah, itulah sebabnya mengapa serum creatinine menunjukkan tinggi. Creatinine tinggi bermakna tinggi toksin dalam badan. Kelaziman apabila tahap creatinine adalah lebih tinggi, terdapat lebih daripada 50% fungsi buah pinggang telah rosak.
Anda tahu salah satu fungsi utama protein di dalam darah adalah untuk menstabilkan tekanan sana, membolehkan air untuk kekal di dalam darah. Jika protein yang tersesat, tekanan akan mengurangkan, dan air akan menyimpang daripada darah tetapi masukkan ruang antara tisu yang menyebabkan bengkak. Protein terlalu banyak tersesat dari darah tidak dapat dielakkan akan menebal ketumpatan darah, dan yang menyumbang risiko potensi thrombus itu.
Sementara itu, kebocoran protein mencerminkan kerosakan membran penapis buah pinggang itu. Terlalu banyak protein yang memerah melalui membran ini akan mempercepatkan kemerosotan fungsi buah pinggang pada kelajuan yang lebih tinggi. Sebenarnya banyak penyakit buah pinggang boleh berkembang pada kelajuan yang stabil, dan melalui rawatan sewajarnya, ia boleh mendapatkan pemulihan yang baik. Hanya kerana faktor-faktor yang akut, kita kehilangan banyak peluang rawatan, dan penyakit itu akan berkembang untuk kegagalan buah pinggang akhirnya.
Bagaimana untuk merawat kebocoran protein dalam penyakit buah pinggang kronik?
Secara umum, doktor akan menetapkan beberapa ubat-ubatan, seperti Ketosteril, kepada pesakit untuk mengawal kebocoran protein. Ubat-ubatan yang boleh melegakan gejala-gejala ini dalam masa yang singkat, tetapi kerana penyakit ini menjadi lebih teruk mereka akan semakin menjadi kurang berkesan.
Di sini saya cadangkan mikro-Cina perubatan Osmotherapy kepada anda, ia boleh merawat penyakit buah pinggang dari sebab-sebab asas budi, sekali gus melegakan gejala-gejala tersebut secara beransur-ansur.

Jika anda ingin tahu maklumat lanjut mengenai rawatan ini atau perlukan sebarang bantuan dalam merawat penyakit buah pinggang, anda boleh tinggalkan mesej atau menghantar email kepada kami, kami akan sedaya upaya untuk membantu anda.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: