2018年8月19日星期日

Empat "satu" Perubatan Cina tradisional untuk merawat penyakit buah pinggang

Empat "satu" perubatan tradisional Cina bermakna empat jenis Perubatan Cina, perubatan Cina untuk oral, sebotol Maikang campuran, Adakah permohonan luar Perubatan Cina dan lembangan kaki mandian perubatan.
Perubatan Cina lisan dibuat dengan pelbagai jenis herba dan herba tersebut boleh digabungkan mengikut yang diperlukan. Terdapat bentuk-bentuk dos 49 dan preskripsi 196 secara keseluruhan. Semasa rawatan, kita akan menggunakan pelbagai herba untuk mengubati komplikasi yang berbeza.
Campuran Maikang, Terdapat banyak perubahan dalam bahan-bahan, tetapi itu tidak bermakna ianya tidak penting dalam mengubati penyakit ini. Ia boleh membantu untuk mengawal dalam peredaran darah, di samping itu, ia adalah ubat-ubatan yang diperlukan untuk rawatan penyakit buah pinggang.
Permohonan luar termasuk dua bentuk dos dan dua preskripsi Perubatan Cina, ia juga digunakan mengikut keadaan penyakit pesakit. Fungsi itu adalah untuk menggalakkan peredaran darah dan mengalih keluar darah stasis.
Bagi ubat mandian kaki, ia terkandung bentuk-bentuk dos 49 dan 147 preskripsi, ia digunakan sebelum tidur bertujuan untuk menggalakkan: peredaran darah dan melepaskan toksin oleh kulit.

Kelebihan ini empat yang "satu" adalah bahawa bahan-bahan aktif di dalamnya boleh mencapai lesi secara langsung, dengan melaksanakan toksin daripada kulit, mereka boleh membantu untuk mengubati penyakit buah pinggang tanpa membuat kerosakan selanjutnya kepada buah pinggang. Berbanding dengan ubat-ubatan barat, mereka boleh menyembuhkan penyakit dari sebab-sebab asas secara semulajadi.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: