2018年8月27日星期一

Bagaimana kegagalan buah pinggang pesakit dengan tekanan darah tinggi

Nama pesakit: GREGORIO
Umur: 49
Jantina: lelaki
Status perkahwinan: berkahwin
Tempat lahir: BENGUET PHIL
Sejarah perubatan: proteinuria 15 tahun, paras tinggi creatinine 8 tahun, dialisis 4 bulan,
Pada November 13,2014, beliau dimasukkan ke hospital kami, selepas satu bulan rawatan penyakit dapat dikawal dan beliau dibenarkan keluar dari hospital kami pada 13 Disember 2014. Tetapi supaya dapat mengukuhkan kesan Penyembuhan, beliau mengambil beberapa ubat-ubatan bersama-sama dengan dia. apabila dia kembali ke halamannya.
Apabila dia datang ke hospital kami, beliau telah didiagnosis sebagai buah pinggang kegagalan (peringkat akhir penyakit buah pinggang), tekanan darah tinggi buah pinggang, glomeruloneohritis kronik, Hyperuricemia, Hyperipemia, acidosis metabolik dan penyakit jantung koronari.
Laporan ujian menunjukkan bahawa beliau tahap creatinine adalah tinggi sehingga 1045umol/L, protein 2 +, asid urik 594umol/L, dan buah pinggang beliau mula mengecut.
Rawatan: Menurut beliau penyakit, doktor memberinya sesetengah ubat untuk mengawal penyakit itu terlebih dahulu, dan terus mengambil dialisis untuk sementara waktu. Kerana beliau telah mengalami dialisis 4 bulan kami tidak boleh menutupnya dengan cepat, sebaliknya, yang akan membawa beberapa kesan sampingan. Selepas mengambil beberapa terapi Cina yang unik seperti Osmotherapy perubatan mikro-Cina, terapi mandian kaki (untuk menggalakkan: peredaran darah), ubat-ubatan Cina lisan (untuk melindungi buah pinggang dari kerosakan selanjutnya) dan campuran Maikang (untuk memantap qi dan menyuburkan darah), beliau telah menyingkirkan dialisis sekarang.
Selepas rawatan tahap creatinine telah menurun kepada 606umol/L, asid urik ke 326umol/L, giliran protein positif dan tekanan darah sekarang di bawah kawalan.
Walaupun doktor memberitahunya untuk mengelakkan letih, sejuk dan jangkitan, sementara itu dia harus menjaga makan food.onlymesra buah pinggang dengan cara ini, penyakit itu boleh dikawal baik untuk seluruh hidupnya.

Dari itu kita tahu bahawa bagi orang dengan kegagalan buah pinggang dan tekanan darah tinggi, mereka boleh menghilangkan dialisis jika mereka boleh mempunyai patut diet dan mendapatkan rawatan yang betul tepat pada masanya. Jika anda memerlukan sebarang bantuan dalam merawat kegagalan buah pinggang, anda boleh menghantar email kepada kami, kami akan sedaya upaya untuk membantu anda.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: