2018年8月6日星期一

Merawat kegagalan buah pinggang dengan mikro-Cina perubatan Osmotherapy

Bagaimana merawat kegagalan buah pinggang oleh perubatan tradisional Cina? Kesan rawatan perubatan tradisional Cina adalah perlahan tetapi sangat berkesan. Pakar-pakar mencadangkan memilih kaedah rawatan TCM "Mikro-Cina perubatan Osmotherapy".
1. vasodilator kesan perubatan mikro-Cina Osmotherapy
Merawat kegagalan buah pinggang dengan mikro-Cina perubatan OsmotherapyUntuk pesakit penyakit ginjal, disebabkan oleh keradangan bertelagah dan pelbagai reaksi stres di dalam darah, tisu vaskular di semua peringkat akan rosak, yang pasti akan membawa kepada buruk darah dan sistem microcirculatory ischemia dan anoxia. Kemudian sel-sel intrinsik buah pinggang akan kelihatan ischemia dan anoxia, yang boleh menyebabkan kerosakan kepada buah pinggang. Mikro-Cina perubatan Osmotherapy boleh dilate semua peringkat arteri buah pinggang serta seluruh badan, melegakan tekanan darah tinggi dan keadaan ketegangan kapal tersebut, sekali gus memperbaiki keadaan ischemia ginjal dan Hipoksia dan menahan asal usul buah pinggang cystic.
2. anti-radang kesan perubatan mikro-Cina Osmotherapy
Sejumlah besar faktor keradangan dan faktor toksik buah pinggang akan mempercepatkan proses cystic buah pinggang dan kerosakan kepada sel intrinsik ginjal. Osmotherapy perubatan mikro-Cina boleh menyelesaikan semua jenis reaksi keradangan yang disebabkan oleh ini dan menyekat kerosakan selanjutnya sel-sel ginjal intrinsik.
3. anti pembekuan kesan perubatan mikro-Cina Osmotherapy
Penampilan luka-luka radang tidak dapat dielakkan akan mengukuhkan aktiviti platelet. Platelet yang meningkat pasti akan menyebabkan peningkatan viskositi darah, menyebabkan kaunseling pesakit. Peningkatan faktor pembekuan darah secara beransur-ansur akan membawa kepada pembentukan thrombus, yang akan membawa kepada menyekat peredaran mikro dan ischemia dan anoxia darjat yang berbeza. Osmotherapy perubatan mikro-Cina mempunyai kesan anti pembekuan, yang boleh menghalang pembentukan thrombus dan menggalakkan pembaikan sel-sel ginjal intrinsik.

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut tentang perkara ini, sila klik di sini. Merawat kegagalan buah pinggang dengan mikro-Cina perubatan Osmotherapy.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: