2014年10月9日星期四

Kronik pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang mengalami loya bagaimana ia

Kronik pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang sering gejala loya, terutamanya pada pesakit dengan fungsi penyahtoksikan buah pinggang rosak teruk, badan menghasilkan sejumlah besar pengekalan sisa metabolik, tinggal dalam saluran pencernaan dan menyebabkan kerengsaan tidak boleh dilepaskan kerana saluran gastrousus. Selain loya dan komplikasi gastrousus yang lain, dan tisu-tisu dan organ-organ pesakit lain juga sering mempunyai pelbagai peringkat gejala.
Bagi pesakit dengan kegagalan kronik buah pinggang, loya dan gejala-gejala lain, secara klinikal digunakan anti-emetik atau enema, julap, lisan farmaseutikal penjerapan karbon aktif, atau dialisis untuk mengurangkan toksin dalam pengekalan vivo juga boleh melegakan rasa loya dan simptom-simptom lain kronik pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang. Tetapi ini adalah jelas tidak menghapuskan punca gejala-gejala ini. Oleh kerana pesakit tidak pulih fungsi detoksifikasi buah pinggang, dan fungsi detoksifikasi kerosakan buah pinggang daripada sebab adalah kerana pelbagai fungsi di dalam sel kerosakan buah pinggang, sentiasa apoptosis, bilangan lebih sedikit daripada baki sel-sel fungsian telah tidak dapat melengkapkan kerana tugas detoksifikasi, toksin dalam saluran gastrousus pesakit sekitar pengekalan, jadi pesakit adalah loya dan komplikasi lain.

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan anda boleh berunding dengan pakar-pakar dalam talian kami, Shijiazhuang Buah Pinggang Penyakit Hospital terletak di Shijiazhuang, Hebei, China, Shijiazhuang penyakit buah pinggang hospital menerima pesakit dari 74 negara, jadi anda boleh mempercayai sepenuhnya di hospital kami.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: