2014年10月17日星期五

Kegagalan buah pinggang kronik biasanya memberi perhatian kepada apa diet?

Kegagalan buah pinggang terutamanya dikawal pengambilan protein, dan pengambilan adalah berdasarkan kepada creatinine, urea, albumin, jumlah protein dan hasil lain untuk mengira keperluan umum untuk hari-protein rendah pengambilan protein diet tidak melebihi 40g, kira-kira makanan bersama ruji 4 dua, satu dua daging tanpa lemak, telur, yogurt 100g. Jika pemulihan fungsi buah pinggang dengan betul, pengambilan protein boleh ditingkatkan, jika kemerosotan berterusan fungsi buah pinggang, anda perlu mengekalkan diet rendah protein.
Seperti yang kita semua tahu, kegagalan buah pinggang menyumbang lebih separuh daripada keperluan protein berkualiti tinggi, protein berkualiti tinggi, termasuk telur, susu dan produk tenusu, daging. Protein yang tidak berkualiti termasuk kacang segar, produk soya. Tetapi beberapa pakar percaya bahawa produk soya dalam proses pengeluaran, akan mempunyai beberapa kesan sampingan buah pinggang dikeluarkan, jadi pesakit dengan kegagalan buah pinggang yang sesuai untuk menggunakan sedikit soya, tetapi ia adalah yang terbaik untuk makan kacang segar.
Dalam usaha untuk mengurangkan beban pada buah pinggang, tetapi juga untuk mengelakkan pengambilan berlebihan purines, seperti sup, daging, denda, organ haiwan.
Pengambilan buah-buahan terutamanya untuk melihat sama ada pesakit itu disertakan dengan kencing manis, kegagalan buah pinggang kerana ramai yang akan disebabkan oleh diabetes. Jika gula darah lebih tinggi daripada biasa, anda perlu memilih buah-buahan gula rendah seperti betik, kiwi, buah naga, limau gedang, tomato besar, timun dan sebagainya. Jika gula darah adalah normal, ia perlu berdasarkan ujian biokimia dalam kalsium, fosforus, natrium, kalium, magnesium kes untuk menambah buah-buahan dan sayur-sayuran yang sesuai. Oleh kerana keadaan kelaparan pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang mempunyai gangguan elektrolit, seperti berlaku apabila hypophosphatemia perlu menambah lebih banyak fosforus dan lebih makanan seperti rumpai laut, biji-bijian, kacang tanah.

Lebih banyak pilihan mengandungi vitamin B dan vitamin C makanan untuk membetulkan hypermetabolic pemakanan membawa penggunaan.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: