2014年10月14日星期二

Salah faham Rawatan Nephropathy

Hilang protein air kencing dan darah ghaib ertinya penyakit itu diubati
Terdapat salah faham umum bahawa penghapusan protein air kencing dan darah ghaib bermakna nefropati itu sembuh. Protein air kencing dan darah ghaib ini adalah tanda-tanda biasa penyakit buah pinggang, tetapi gejala-gejala ini akan hilang tidak bermakna penyakit benar-benar sembuh. Kerana, walaupun anda boleh menggunakan prednisone dan hormon lain untuk mengurangkan ketelapan sel buah pinggang, menyekat protein dan merah kebocoran sel darah. Tetapi, ia tidak boleh menghalang nekrosis sel buah pinggang; sama ada boleh membersihkan kompleks imun.
Sebab itu banyak sudah "mengubati" pesakit, dalam hanya beberapa tahun, akan ditemui kegagalan buah pinggang.
Pada peringkat awal tidak ada gejala yang jelas, sehingga tidak mungkin perlu mengambil rawatan
Ini sebenarnya satu idea yang salah, walaupun pada peringkat awal tidak ada gejala, tetapi proses nekrosis sel buah pinggang telah bermula, jika tidak mengambil rawatan untuk menghentikannya, akan menyebabkan jumlah besar sel-sel yang rosak dan penurunan fungsi buah pinggang, yang membawa kepada kegagalan buah pinggang kronik.
Pemindahan buah pinggang adalah rawatan yang utama untuk nefropati
Ramai pesakit berfikir bahawa selagi anda melakukan pemindahan itu, penyakit ini adalah benar-benar sembuh. Ini adalah salah sama sekali.
Walaupun nefropati terutamanya bermakna kerosakan buah pinggang, tetapi kerana sifat khas buah pinggang, sekali kerosakan buah pinggang yang melebihi pada tahap tertentu, ia tidak dapat tidak akan membawa kepada gangguan sistem keseluruhan. Pemindahan buah pinggang yang biasanya dilakukan dalam kegagalan buah pinggang peringkat akhir, tetapi dalam masa ini badan telah runtuh, hanya menukar buah pinggang yang tidak boleh menyelesaikan semua masalah.
Pesakit perlu mengambil rawatan di hospital yang komprehensif yang terbesar
Punca-punca kegagalan buah pinggang semua hospital yang sama, tetapi berbeza, doktor yang berbeza mempunyai pemahaman yang berbeza, jadi tumpuan rawatan dan arah juga tidak sama; ini secara langsung akan menyebabkan rawatan yang berkesan.

Jadi, perkara pertama yang perlu dipertimbangkan sebelum memilih hospital adalah untuk mengetahui teori rawatan mereka. Hospital salah akan melambatkan penyakit ini.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: