2014年10月9日星期四

Bagaimana melamine yang disebabkan kegagalan buah pinggang

Batu karang dan kegagalan buah pinggang pada tahun 2008 telah berlaku "susu" insiden, beberapa wilayah di negara ini disebabkan pengambilan bayi susu tepung melamin telah ditambah selepas kemunculan. Tetapi mekanisme mereka klinikal ketoksikan bagaimana, tetapi ia telah tidak jelas. Baru-baru ini, kajian Shijiazhuang Buah Pinggang Hospital Penyakit mendapati bahawa kegagalan buah pinggang yang disebabkan melamine pada bayi dengan metabolisme bakteria usus adalah rapat
Menurut laporan, beberapa bakteria usus, terutamanya bakteria dari genus Klebsiella, sebatian nitrogen yang mengandungi yang mempunyai metabolik (juga dipanggil penetapan nitrogen) Keupayaan untuk metabolisme dalam saluran usus melamin, asid cyanuric dan ditukar kepada kemerosotan beransur-ansur. Melamin dan asid cyanuric adalah ketoksikan sangat rendah, tetapi dengan mudah digabungkan dengan satu sama lain untuk membentuk kristal, kedua-dua bahan-bahan ke dalam peredaran darah di dalam tubul renal dengan asid urik untuk membentuk kompleks makromolekul seperti batu, menyekat tubul, menyebabkan buah pinggang ketoksikan. Oleh itu, kumpulan penyelidikan pusat perubatan mencadangkan penukaran metabolisme bakteria usus dan ketoksikan hipotesis korelasi melamin dan mengesahkan ujian haiwan.

Para penyelidik menunjukkan bahawa orang-orang dalam kehidupan seharian mereka pada pemakanan, metabolisme, dan kesan biologi ubat-ubatan terdapat perbezaan individu yang ketara, dan perbezaan individu mungkin disebabkan oleh perbezaan mikroflora usus sebahagian besarnya. Kajian yang berkaitan mendapati bahawa kurang daripada satu peratus daripada bayi dan kanak-kanak dalam penggunaan susu yang mengandungi melamin melamin akibat ketoksikan buah pinggang muncul dan penyakit sistem kencing, menunjukkan bahawa sebahagian daripada sebab berlakunya ketoksikan pada bayi, kerana ia mengandungi banyak yang tinggi usus bakteria melamin mampu metabolizing ijazah Klebsiella bakteria seperti demi sedangkan hanya kira-kira 1% daripada badan bayi mempunyai Klebsiella, dan selepas mengambil bayi formula nisbah bayi mengalami ketoksikan buah pinggang patut tepat.
kidneyservice@hotmail.com

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: