2014年10月17日星期五

Keperluan diet kegagalan buah pinggang kronik

Kekurangan buah pinggang, kegagalan buah pinggang merujuk kepada kegagalan tempoh ini terdapat keperluan diet tertentu, tetapi ramai pesakit tidak memahami keperluan Friends, jadi saya berkongsi dengan semua orang pengalaman: kegagalan buah pinggang keperluan diet kronik.
1 pengambilan protein yang berkualiti
Pesakit dengan penyakit buah pinggang, keperluan untuk menghadkan pengambilan protein, untuk mengurangkan beban pada buah pinggang, tetapi jika anda makan besar dan kecil, penggunaan otot-otot badan dan tisu mendalam, ia perlu makan dengan betul dan mencukupi "kuantiti" dan "kualiti" protein.
2. pengambilan yang mencukupi kalori
Menghadkan pengambilan protein, untuk mengelakkan pengambilan kalori yang tidak mencukupi boleh makan lebih tinggi kalori dan makanan protein rendah untuk menambah. Minyak sayuran (seperti: kacang soya, minyak kacang tanah), kanji rendah protein (seperti: Cheng tepung, serbuk putih dan tepung arrowroot) dan gula (seperti: gula, madu, gula-gula halia, gula buah-buahan), pengambilan kalori per hari bagi setiap kilogram berat badan 30 ~ 40 kcal sesuai.
3 Nota kawalan kelembapan
Apabila kegagalan buah pinggang dan air kencing berkurangan, air akan berkumpul dalam beban badan, peningkatan dalam sistem kardiovaskular, prestasi edema, berat badan, sesak nafas, tekanan darah tinggi, kegagalan jantung dan lain-lain
Langkah berjaga-jaga

Kita harus sedar bahawa kononnya diet protein tinggi yang tidak bermakna bahawa menyerap sejumlah besar protein dalam diet, tetapi penggunaan yang berkualiti tinggi dan protein kurang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: