2014年10月14日星期二

Rawatan prednisone lupus nefritis kesan anda?

Rawatan prednisone lupus nefritis kesan anda? Rawatan prednisone lupus nefritis sebahagian besarnya dihapuskan oleh kesan imunosupresif gejala klinikal, kesannya adalah bernilai pasti, namun sebahagian besar pesakit dengan kesan lewat perlu tahu: mudah berpecah. Diterangkan dengan terperinci di bawah.
Rawatan prednisone lupus nefritis terutamanya melalui:
1 kesan anti-radang: mengurangkan dan mencegah tindak balas keradangan tisu, sekali gus mengurangkan prestasi keradangan. Penindasan hormon sel-sel radang, termasuk makrofaj dan leukosit di tapak keradangan, pengumpulan, dan perencatan fagositosis, lysosomal pembebasan enzim dan sintesis dan pembebasan pengantara kimia keradangan.
2 kesan imunosupresif: untuk mencegah atau menghalang tindak balas sel-pengantara imun, tindak balas hipersensitiviti tertangguh, pengurangan limfosit T, monosit, bilangan eosinofil, keupayaan untuk mengurangkan mengikat imunoglobulin untuk reseptor permukaan sel dan menghalang sintesis dan pembebasan interleukin, dengan itu mengurangkan T limfosit transformasi sel lymphoblastoid, dan mengurangkan lanjutan tindak balas imun yang rendah. Kompleks imun boleh dikurangkan melalui membran ruangan bawah tanah, dan dapat mengurangkan kepekatan komponen pelengkap dan imunoglobulin itu.

Ramai pesakit yang mengambil prednisone terdapat kesan tertentu, tetapi kesan-kesan sampingan yang besar, tetapi palliatives. Terutamanya disebabkan oleh prednisone yang boleh menyekat tindak balas imun, tetapi tidak boleh membersihkan kompleks imun, tidak boleh membaiki sel-sel buah pinggang yang rosak intrinsik, selalu akan berulang fenomena penyakit. Adalah disyorkan untuk mengambil kira kesan-kesan sampingan ubat-ubatan lain, hospital buah pinggang atas dasar ini yang sedia ada dadah imunosupresif domestik dan teknologi, pengenalan asing terkini, lebih sesuai untuk pelbagai kesan sampingan ubat yang berkesan terapi imunosupresif rendah dan teknologi, pertama, untuk menyekat tindak balas imun, diikuti dengan toleransi imunologi. Pemendapan kompleks imun dalam buah pinggang, Jabatan boleh dihapuskan dalam masa yang singkat, jadi mari kita usaha untuk menyesuaikan diri dengan perkara asing patogen manusia yang didepositkan pada hakikat bahawa tisu buah pinggang untuk menghentikan tindak balas imun. Kemudian adalah untuk mendapatkan peringkat pengantaraan imun, pelarasan untuk bekerja dalam persekitaran sistem imun, meningkatkan imuniti manusia. Berdasarkan peraturan imun, berdasarkan pengenalan imuniti perlindungan pada pesakit dengan podocytes pembaikan peringkat dan sel-sel mesangial. Yang terakhir adalah pembersihan imun, yang sepatutnya mengambil esei imunoserapan sesuai berdasarkan keadaan sebenar pesakit, plasmapheresis dan penulen darah.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: