2014年10月6日星期一

Apa manifestasi sista buah pinggang

Berbanding dengan nefropati lain, sista buah pinggang bukan sebahagian daripada prestasi yang besar, dan sangat sukar untuk dipamerkan orang, bagaimanapun, disertai dengan perubahan dalam masa pembangunan dan penyakit, sista buah pinggang pada mulanya menunjukkan perubahan, badan pesakit juga mempamerkan pelbagai penyakit, jadi apabila badan menunjukkan rasa tidak selesa, pesakit perlu membayar perhatian yang lebih, merebut masa untuk menerima sembuh. Jadi apa yang mempunyai prestasi sista buah pinggang? Di sini di laman ini adalah milik buah pinggang doktor hospital seperti yang kita menjelaskan secara terperinci.
1, pinggang, rasa tidak selesa atau sakit pinggang: Sebabnya adalah kerana pembesaran buah pinggang dan pengembangan, meningkatkan ketegangan kapsul buah pinggang, gagang bunga buah pinggang dengan menarik, atau organ-organ bersebelahan tekanan dicetuskan. Di samping itu, buah pinggang polisistik menyebabkan kandungan air yang besar buah pinggang, menjadi berat, regangan jatuh, juga boleh menyebabkan sakit belakang. Sakit dicirikan oleh kesakitan, membosankan, ditetapkan pada satu atau kedua-duanya, untuk lumbar belakang radiasi. Jika pendarahan intracapsular atau jangkitan sekunder, ia akan membuat rasa sakit tiba-tiba dipergiatkan. Jika batu-batu penggabungan atau saluran kencing berdarah selepas sekatan darah beku, anda boleh menunjukkan kolik buah pinggang.
2, darah ghaib: boleh dinyatakan sebagai darah ghaib darah ghaib mikroskopik atau makroskopik. Episod kitaran. Apabila episod sakit belakang yang rendah sering semakin giat dilaksanakan, senaman berat, trauma, jangkitan boleh menyebabkan atau memburukkan lagi. Sebabnya adalah kerana pendarahan di bawah banyak dinding arteri, tekanan kenaikan atau jangkitan, supaya dinding regangan vaskular dan pecah akibat pendarahan berlebihan.
3, jisim pinggang: Kadang-kadang sebab utama untuk lawatan pesakit, 60% kepada 80% daripada pesakit pembesaran ketara buah pinggang. Secara umumnya, lebih besar buah pinggang, fungsi buah pinggang adalah lebih teruk.
4, proteinuria PRO: biasanya adalah kecil, tidak lebih daripada 2g air kencing 24 jam. Buah Pinggang Komprehensif tidak berlaku banyak.
5, tekanan darah tinggi: pepejal sista buah pinggang tersemperit, menyebabkan buah pinggang iskemia, supaya peningkatan dalam rembesan renin, menyebabkan tekanan darah tinggi. Dalam fungsi buah pinggang yang normal, terdapat lebih daripada 50% daripada pesakit yang mempunyai tekanan darah tinggi berlaku, disfungsi buah pinggang, kadar yang lebih tinggi daripada tekanan darah tinggi.

6, disfungsi buah pinggang: Kerana massa fibrosis, penyemperitan, supaya sel-sel buah pinggang normal menjadi kurang

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: