2014年10月6日星期一

Peminum bir kesan ke atas pesakit sista buah pinggang

Dengan memerhatikan pameran, luka-luka berlaku pada pesakit dengan sista buah pinggang, peratus lelaki lebih daripada wanita, mengapa mempamerkan seperti fenomena? Kerana ia mempunyai hubungan yang sangat besar dengan tabiat hidup dalam kehidupan seharian mereka, lebih ramai lelaki saya suka minum, terutama pada musim panas yang panas, ia adalah minuman kegemaran bir, dan pesakit sista buah pinggang hak bir minuman akan mempunyai naib yang sangat besar keberkesanan. Jadi bir betul buah pinggang pesakit cyst apa kesan sampingan tertentu itu?
Apabila cuaca panas. Manusia paling lemah buah pinggang diet sedikit kesilapan mudah menyebabkan penyakit gastrousus. Sista buah pinggang akan meningkat minuman melemahkan fungsi buah pinggang pesakit
Kajian menunjukkan minuman keras alkohol bagi α terutamanya dari segi kebanyakan pesakit sista buah pinggang perlu berhenti, kerana alkohol adalah terutamanya menjengkelkan kepada buah pinggang yang besar, protein multi PRO langsung boleh merangsang aktiviti, mempercepatkan rembesan cecair intracapsular dan mempercepatkan pertumbuhan sista. Dengan peningkatan dalam cuti, cuaca musim panas dan sebagainya, "Kursus Wine" akan juga menjadi lebih dan banyak lagi. Jadi, supaya tidak minum ketika cuaca panas, pada musim sejuk ia nefropati mungkin tidak akan minum, semua dalam semua pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang untuk cuba untuk tidak minum
Selain buah pinggang sista pemulihan pesakit juga perlu tubuh yang baik, "empat minggu" persekitaran. Minum yang berpanjangan boleh menyebabkan anemia, platelet ketidakseimbangan fungsi, berlakunya pelbagai pendarahan; akan menyebabkan penyerapan gastrousus miskin, kekurangan pemakanan menyebabkan badan vitamin B1, B2 dan asid folik untuk mengurangkan penggunaan vitamin B6 perkumuhan; akan menyebabkan lemak hiperlipidemia, aterosklerosis dan sebagainya. Ini adalah kesan sampingan alkohol pada badan, sista buah pinggang pemulihan adalah negatif.
Selalunya minum boleh meningkatkan tekanan darah dan badan; minum terlalu banyak air menyebabkan sel-sel digabungkan kerugian; otot creatine metabolisme dalam hipertiroidisme, jadi tinggi serum kreatinin; menghasilkan bahan berasid mempamerkan metabolik asidosis penguraian alkohol, loya prestasi, kurang selera makan, kemurungan, sakit kepala dan gejala-gejala lain.
Tetapi juga membahayakan minum buah pinggang, alkohol memberi kesan kepada keseimbangan tubuh nitrogen, meningkatkan pecahan protein, meningkat nitrogen urea darah, yang pasti akan meningkatkan beban kepada buah pinggang, jika biasa bukan soalan yang sangat besar, tetapi buah pinggang atau kegagalan sista buah pinggang pesakit dalam segi minum bukan sahaja manfaat dari sista buah pinggang membalas, tetapi juga menyebabkan kemerosotan sista buah pinggang, jadi pesakit sista buah pinggang, wain, tidak kira apa jenis wain harus berhenti, dan ia membantu pemulihan cepat sista buah pinggang.
Sesetengah pesakit dengan sista buah pinggang mungkin juga percaya bahawa selepas mengubati sista buah pinggang adalah untuk minum, tetapi yang terbaik adalah benar-benar berhenti, kerana penyakit buah pinggang mungkin pulih, dan pelbagai penyakit yang disebabkan oleh satu sama lain, jadi selepas minum boleh menyebabkan buah pinggang penyakit penyakit buah pinggang penawar atau nefropati pemulihan lain, jadi walaupun selepas mengubati penyakit buah pinggang perlu bertegas tidak minum peraturan.

Ini adalah kesan sampingan yang berkaitan dengan bir pada sista buah pinggang menjelaskan, untuk pesakit sista buah pinggang, merebut masa untuk pergi ke rawatan hospital biasa adalah sangat perlu.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: