2014年10月8日星期三

Bagaimana untuk melakukannya jika sista buah pinggang masih berkembang selepas tusukan

Tusukan adalah dilihat cara rawatan biasa untuk mengawal sista buah pinggang, maka ramai pesakit boleh bertanya: sista tersebut akan membesar selepas akan tercucuk? Ini adalah soalan yang realistik. Tetapi saya perlu memberitahu anda, jawapannya adalah afirmatif. Sista tersebut akan terus berkembang selepas itu.
Apakah sebabnya? Cucuk, bermakna cecair pelepasan dalam sista daripada badan, maka sista tersebut akan menjadi lebih kecil daripada biasa. Walau bagaimanapun, kaedah ini tidak menghapuskan patogen faktor imun yang deposit di dalam buah pinggang dengan teliti dan membunuh liveness sel epitelium pada dinding sista. Selepas cucuk, sel epitelium akan terus cecair sista Rahsia, maka sista tersebut akan terus berkembang. Di samping itu, jika menusuk sista yang lebih besar, akan memberikan persekitaran yang lebih besar untuk sista yang lebih kecil untuk berkembang.
Pendek kata, cucuk hanya dengan cara yang mengawal pembangunan sista, bukan terapi asas.
Bagaimana kita menyembuhkan sista buah pinggang anda?

Secara umumnya, kami menggunakan khas terapi rawatan China untuk mengubati penyakit anda, untuk menjadikan persekitaran di dalam buah pinggang anda stabil, maka penyakit itu tidak mudah untuk pulih. Menurut bertahun-tahun pengalaman klinikal, kami dapati imun rawatan enam langkah untuk mencapai kesan terapeutik. Perkara-perkara utama yang kita lakukan adalah menghapuskan liveness sel pada dinding sista, memulihkan bahan imun yang didepositkan dan sel-sel epitelium dipecahkan pada tubul ginjal. Hanya jika kita melakukan dua perkara ini dengan baik, kita boleh menghapuskan faktor-faktor yang membuat kita sakit dan biarkan sista tersebut berhenti membesar lebih besar dan lebih besar.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: