2014年10月30日星期四

CKD 4 pesakit yang gemar minuman anggur

Seperti yang kita semua tahu, A Diet Buah Pinggang Ramah Tahap 4 Ginjal Kronik Disease.Can CKD 4 pesakit minum arak? Dengan pembangunan masyarakat, perhatian kronik pesakit penyakit buah pinggang yang lebih tua lebih kepada diet mereka. Mengekalkan diet yang baik yang sihat bukan sahaja dapat tambahan munasabah tubuh pesakit, tetapi juga untuk mengawal penyakit ini semakin teruk dan mencegah penyakit. Bagi pesakit dengan masalah ini yang akan datang, kami akan memberikan jawapan yang terperinci.
Baru-baru ini, seorang rakyat Amerika, "Fox News," kata laporan itu, penggunaan sederhana dari anggur tidak hanya baik untuk kesihatan, tetapi juga membantu melindungi buah pinggang, mencegah dan merawat penyakit buah pinggang kronik (CKD). Mengambil bahagian dalam kaji selidik ini mempunyai 5852 orang termasuk 1031 individu yang mengidap penyakit buah pinggang kronik dan mendapati bahawa pesakit yang kronik manfaat kesihatan buah pinggang sederhana wain minum. Kurang dari satu hari minum cawan (lebih kurang 4 oz, 113 g) wain buah pinggang kronik pesakit penyakit berbanding pesakit sama sekali, yang merupakan insiden yang lebih rendah daripada penyakit jantung sebanyak 29%. Tanpa penyakit buah pinggang kronik yang minum segelas wain sehari berkesan boleh mengurangkan kejadian penyakit buah pinggang kronik.
Menurut kaji selidik itu, kita dapat melihat, pesakit penyakit buah pinggang kronik boleh minum anggur, tetapi tidak pernah minum tanpa had, kira-kira 100 gram sehari adalah sesuai, minum, dan akan meningkatkan beban pada buah pinggang, lebih buruk.

Selain itu, pesakit kronik penyakit buah pinggang perlu menerima rawatan segera dan berkesan. Lebih cepat kesan terapeutik yang lebih baik. Shijiazhuang Buah Pinggang Penyakit Hospital adalah rawatan penyakit buah pinggang hospital, di sini adalah rawatan penyakit buah pinggang terapi inovatif kronik seperti mikro penembusan-terapi tradisional Cina perubatan, imunoterapi, darah terapi penyucian, mandi perubatan Cina terapi spa tradisional, terapi kaki, rawatan spa, dan lain-lain pangkuan, memecahkan penyakit buah pinggang sukar untuk menyembuhkan masalah. Jika anda masih tidak mempunyai rawatan yang efektif dan kesusahan, anda boleh berjumpa dengan doktor dalam talian kami untuk rawatan lanjut. Jika anda mempunyai soalan tambahan, anda boleh meninggalkan mesej di bawah, kami akan menghubungi anda pada bila-bila masa

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: