2014年10月9日星期四

Bagaimana kegagalan buah pinggang kronik untuk mengurangkan serangan jantung

Penyakit jantung adalah punca kematian pada pesakit dengan kegagalan buah pinggang kronik adalah sebab utama. Kegagalan buah pinggang kronik adalah penyakit biasa yang boleh menyebabkan tekanan darah tinggi, kencing manis, penyakit jantung dan penyakit-penyakit lain, ia boleh membawa maut. Jadi, bagaimana untuk mengurangkan kegagalan dan penyakit jantung buah pinggang kronik risiko?
Pertama, mendapatkan beberapa senaman: senaman fizikal yang kerap akan membantu anda mengekalkan berat badan yang ideal, tekanan darah yang normal dan kolesterol, dan sebagainya. Semua ini boleh membantu mengurangkan risiko penyakit jantung.
Kedua, anda mengawal gula darah Diabetes: Jika anda sentiasa memeriksa tahap gula darah dan memastikan ia dikawal dalam julat normal ini adalah tindakan yang terbaik.
Ketiga, menyesuaikan diet anda kalsium yang tinggi dan air fosforus tinggi membuat pembuluh darah sempit, tetapi juga membolehkan kita untuk mengalami risiko tinggi penyakit jantung. Jadi, bergantung kepada pelarasan penyakit negeri pengambilan kalsium adalah perlu. Juga, sila ingat untuk menambah serat, makan banyak sayur-sayuran dan bijirin penuh.
Keempat, kronik pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang terdedah kepada anemia, meningkatkan risiko penyakit jantung. Jadi, sila ingat untuk memajukan pencegahan anemia.
Kelima, menjauhkan diri daripada tabiat buruk seperti merokok, minum, tinggal sehingga lewat. Semua ini tabiat buruk akan meningkatkan beban kepada jantung. Oleh itu, untuk melindungi jantung anda tidak rosak, meninggalkan tabiat buruk.

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan anda boleh berunding dengan pakar-pakar dalam talian di Shijiazhuang penyakit buah pinggang hospital.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: