2014年12月10日星期三

Kreatinin adalah 5.0 Berbahaya dan Perlu mengambil Dialisis

Kreatinin merupakan petunjuk penting untuk memeriksa keadaan penyakit CKD pesakit di klinik. Menurut tahap terperincinya, doktor boleh menguruskan rawatan yang berbeza untuk membantu mengawal dan meredakan keadaan ini. Bagi mencapai matlamat ini, doktor anda mungkin menasihatkan anda untuk mengambil dialisis untuk meringankan keadaan anda. Jadi, adakah perlu? Berikut artikel yang mungkin boleh membantu anda mengetahui lebih lanjut mengenai keadaan penyakit anda, dengan harapan ini boleh membantu anda mengambil penjagaan yang lebih baik daripada diri anda dan memilih terapi yang lebih sesuai. DOKTOR ONLINE boleh menawarkan maklumat lanjut secara langsung dan cepat untuk percuma.
Apakah ertinya jika pesakit CKD didiagnosis dengan kreatinin 5.0?
Kreatinin 5.0 adalah sempadan antara khas Peringkat 3 CKD dan Peringkat 4 CKD. Bagi kebanyakan CKD pesakit CKD, mereka mempunyai perkembangan kronik lesi buah pinggang. Dalam peringkat ini, gejala serius dan banyak komplikasi juga akan muncul, memburukkan Kegagalan Buah Pinggang. Peringkat 3 adalah tempoh tertentu di mana terapi yang memainkan peranan penting dalam meningkatkan fungsi buah pinggang dan menterbalikkan kerosakan buah pinggang.
Adakah ia perlu untuk mengambil dialisis?
Dalam masyarakat moden, lebih dan lebih ramai pesakit CKD memilih dialisis untuk mengekalkan penyakit mereka dan memanjangkan jangka hayat mereka. Tetapi ia bukanlah rawatan yang sempurna untuk merawat penyakit buah pinggang. Lebih buruk lagi, ia juga akan membawa kepada banyak bahagian lain melibatkannya, mempercepatkan kepahitan buah pinggang.
Jika anda sedang mencari untuk terapi alternatif lain untuk menyelamatkan buah pinggang terjejas anda, mungkin Perubatan Micro-Cina Osmotherapy boleh membantu anda lebih. Sebarang masalah atau keraguan tentang anda sendiri atau terapi kami, sila Email kepada
kidneyservice@hotmail.com

atau meninggalkan mesej di bawah, kami gembira untuk menawarkan anda panduan yang lebih profesional dengan cepat secara percuma.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: