2014年12月11日星期四

Kreatinin tinggi walnut makan boleh ia?

Kreatinin dipengaruhi oleh banyak faktor. Kreatinin tinggi walnut makan boleh ia? Bagi pesakit dengan kreatinin tinggi, kreatinin, diet kawalan adalah aspek yang sangat penting. Kami akhirnya bagaimana perhatian diet? Kreatinin tinggi walnut makan boleh ia? Hari ini kita telah menjemput pakar-pakar untuk bercakap tentang kreatinin tinggi walnut makan boleh ia?
Kreatinin tinggi tidak boleh makan makanan lemak tinggi yang menguasai prinsip-prinsip berikut:
1, perlu meletakkan kurang minyak masak, dan tidak boleh makan makanan yang digoreng, goreng dan berminyak.
2, untuk mengandungi asid lemak tepu kurang daripada minyak sayuran yang disukai.
Kreatinin tinggi pesakit tidak boleh makan makanan yang tinggi kalium, kandungan kalium makanan yang lazim adalah seperti berikut:
1, jumlah kalium per 100 gram makanan pada 150 miligram atau kurang makanan yang lazim: bawang, labu, skuasy, tembikai, terung, tembikai, epal, pear, Beijing Pear, pear Merah Shaw, nanas, dan lain-lain
2, jumlah kalium per 100 gram makanan dalam mg 150-250 makanan yang lazim: segar kacang, keladi, lobak merah, lobak, Lobak, lobak, kubis, kubis, Wara sub-rod, saderi, bawang, oren, limau, itik pir luas, kesemak dan sebagainya.

3, jumlah kalium per 100 gram makanan di lebih daripada 250 miligram makanan yang lazim: kacang segar, kacang merah, kentang, keladi, akar teratai, buah berangan air, kubis, rogol, bayam, Amaranth, salad, bawang putih, bawang hijau, kubis bunga, tomato kuning , cendawan segar, cendawan, cendawan putih, cendawan hitam, rumpai laut, rumpai laut, anggur, pic, aprikot, kurma, buah merah, pisang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: