2014年12月18日星期四

Diet kencing manis

Kita semua tahu bahawa menghidap diabetes bermakna kita akan menjadi jenis apa yang bahaya, apatah nefropati diabetes penyakit ini? Sejak mengalami penyakit yang perlu dirawat dengan segera, dan juga untuk memberi perhatian kepada isu penjagaan nefropati diabetes, Shijiazhuang doktor penyakit buah pinggang hospital memberitahu anda tentang perhatian penyakit diet.
1, kalsium fosforus diet
Diabetes nefropati ketidakseimbangan elektrolit dengan kalsium rendah fosforus yang tinggi adalah yang sama, ia perlu memberi perhatian kepada diet kalsium fosforus. Tetapi selalunya makanan kalsium yang tinggi yang mengandungi fosforus juga tinggi, begitu tinggi diet kalsium fosforus menekankan fosforus rendah.
2, diet tinggi serat
Diet tinggi serat membantu menjaga najis, untuk mengekalkan keseimbangan metabolik badan.
3, berkualiti tinggi diet rendah protein
Pengambilan protein yang berlebihan boleh meningkatkan beban pada buah pinggang, jadi untuk mengawal jumlah pengambilan protein. Makan sebanyak mungkin daripada protein tumbuhan, sekatan yang sesuai makanan ruji (tepung, beras juga mengandungi protein tumbuhan tertentu), mungkin sesuai untuk menambah susu, putih telur, ikan, daging tanpa lemak dan protein haiwan lain. Secara amnya, pesakit yang mempunyai paras serum kreatinin yang lebih tinggi, lebih rendah pelepasan kreatinin endogen, pengambilan protein hendaklah dikawal dengan ketat.
4, kalori sederhana diet rendah lemak
Diet diabetes adalah diet rendah lemak untuk mengawal jumlah kalori dan kalori menambah nefropati diabetes hendaklah bersesuaian. Bekalan haba, menjadikan fungsi buah pinggang serum kreatinin, urea meningkat. Pengambilan kalori yang terlalu tinggi, tidak kondusif untuk kawalan glisemik. Kalori lemak yang terdapat lebih keperluan diet rendah lemak.

Nefropati diabetes dalam diet perlu memberi perhatian apabila apa-apa jenis masalah, saya percaya bahawa pada masa ini anda mempunyai pemahaman untuk diet kencing manis, sudah tentu, tidak hanya untuk rawatan penyakit untuk diet, yang sama yang anda perlu tahu lebih lanjut mengenai penyakit ini pengetahuan kejururawatan.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: