2014年12月10日星期三

Bagaimana kreatinin tinggi

Salah satu projek terbesar untuk memeriksa pesakit buah pinggang adalah kreatinin. Apabila anda melihat penurunan dalam nilai kreatinin, pesakit akan berasa sangat selesa dalam fikiran, keadaan ini bertambah baik. Jika kreatinin terus meningkat, pesakit akan menjadi tidak selamat, mendapatkan rawatan yang lebih baik, untuk dapat turun secepat kreatinin. Universiti Southern Hospital Perubatan Bersepadu Cina dan Perubatan Barat pakar pusat buah pinggang menegaskan bahawa kreatinin tinggi untuk pesakit buah pinggang, benar-benar perlu memberi perhatian kepada masalah ini. Ini kerana otot-otot dalam tubuh manusia creatinine adalah produk hasil metabolisme, terutamanya dikumuhkan oleh penapisan glomerular. Fungsi perkumuhan buah pinggang kreatinin tinggi diterangkan masalah. Jika terkumpul setakat tertentu, terdapat bahaya kreatinin tinggi.
Kreatinin tinggi biasanya menyebabkan kerosakan kepada pelbagai sistem badan:
Pertama, natrium gangguan metabolisme: kreatinin tinggi akan muncul hyponatremia atau hypernatremia. Kedua, gangguan metabolisme kalium: sering disertai dengan hyperkalemia kreatinin tinggi atau hypokalemia.
Ketiga, gangguan metabolisme air termasuk: polyuria, nocturia, dahaga, membran mukus kering, keletihan; atau edema sistemik, tekanan darah tinggi, edema pulmonari dan kegagalan jantung.
Keempat, aluminium, magnesium, tembaga, zink, selenium dan lain-lain gangguan metabolik.
Lima, osteodystrophy renal: sakit tulang dan kelemahan otot proksimal; sakit sering umum untuk menurunkan berat badan tulang bijaksana untuk kecacatan tulang boleh menyebabkan kedudukan pendek dan gejala-gejala lain.
Enam, asidosis metabolik: pesakit dengan kreatinin tinggi mungkin mempunyai nafas panjang besar dan panjang, kurang selera makan, sakit perut dan loya, muntah-muntah, lemah, sakit kepala, cepat marah dan walaupun keadaan koma dan gejala-gejala lain.
Tujuh, penyakit sistem peredaran darah.
Lapan, penyakit pencernaan.
Sembilan, penyakit sistem darah, seperti anemia buah pinggang dan sebagainya.
Sepuluh, penyakit sistem pernafasan. Pengaruh kreatinin tinggi pada tubuh manusia yang agak besar. Oleh itu, pesakit tidak bimbang yang berlebihan. Perkara yang paling penting adalah untuk mempunyai cara yang baik untuk dapat mengawal perkembangan penyakit. Hospital Perubatan Tradisional Cina, Pusat Perubatan Selatan buah pinggang selepas tahun amalan klinikal, melalui perdebatan dan rawatan, herba berbilang sasaran terapi transdermal untuk kawalan kreatinin tinggi mendapatkan keputusan yang lebih baik. Apakah kreatinin dan creatinine adalah fungsi buah pinggang yang normal adalah apa adakah itu bermakna kreatinin sering berasa sangat pelik apabila mendengar istilah akan bersabar. Perubatan Selatan Cina dan Barat yang digabungkan dengan pakar Pusat Perubatan Hospital buah pinggang untuk menjawab soalan anda. Kreatinin dihasilkan dalam metabolisme otot manusia ... 296 tidak Nefritis Kreatinin kreatinin tinggi adalah produk metabolik daripada tisu otot. Kreatinin terutamanya oleh penapisan glomerular, penyerapan semula tiub sedikit paras serum kreatinin buah pinggang umumnya agak tetap.

Pesakit Kaunseling: nefropati diabetes, tekanan darah tinggi, gula darah tinggi, kolesterol tinggi, kreatinin 160 cek, air kencing albumin protein 2+,, 28.5, 3.44 microglobulin. Pada masa ini, di samping makan ubat antihipertensi, suntikan insulin, tidak ada cara lain? Kreatinin liter Penerangan fungsi ginjal terjejas, telah melebihi keupayaan pampasan itu, kali ini untuk campur tangan secara aktif dan melambatkan perkembangan kemerosotan fungsi buah pinggang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: