2014年12月22日星期一

Dalam keadaan biasa, apakah tanda-tanda penyakit buah pinggang

Dalam keadaan biasa gejala penyakit buah pinggang, apakah? Sebut penyakit buah pinggang, adalah kehidupan penyakit metabolik lebih biasa dalam kehidupan kita telah menyebabkan kesan yang besar, tetapi juga ancaman serius kepada kehidupan dan kesihatan, terutamanya dalam peningkatan jumlah faktor negatif dalam kehidupan hari ini, yang penyakit adalah sangat biasa. Oleh itu, kita perlu mempunyai beberapa gejala penyakit buah pinggang untuk memahami.
Pertama, jisim perut, proteinuria, tekanan darah tinggi dan masalah buah pinggang adalah di antara tanda-tanda yang lebih biasa adalah penyakit buah pinggang. Buah pinggang pembesaran kebanyakan pesakit, sedikit air kencing pada pesakit, biasanya dalam masa satu hari tidak melebihi 2g. Hasil kajian menunjukkan bahawa separuh daripada pesakit akan mempunyai tekanan darah tinggi jika penurunan fungsi buah pinggang berlaku, maka kemungkinan mengalami masalah tekanan darah tinggi akan lebih besar. Selain itu, pesakit juga mungkin disfungsi buah pinggang berlaku.
Kedua, hematuria mikroskopik atau hematuria kasar. Apabila episod hematuria gejala sakit pinggang telah dipertingkatkan dengan ketara, dan permulaan kitaran yang tidak dapat dielakkan. Jika anda sukan lasak, jangkitan atau trauma akibat kemalangan gejala akan mendalamkan jadi hematuria.
Ketiga, pinggang dan sakit perut. Sakit dan tidak akan ketara khususnya, hanya satu atau kedua-dua pihak kedua-dua atau membosankan rasa sakit, dan sakit, dan bahagian bawah belakang merebak ke bawah. Walau bagaimanapun, jika sista yang berdarah, maka rasa sakit yang semakin meningkat. Jika tersumbat beku di saluran pendarahan kencing, maka anda akan menjadi kolik buah pinggang yang serius.

Ini adalah tanda-tanda penyakit buah pinggang yang merupakan persembahan yang berkaitan yang dibuat oleh pakar-pakar di Shijiazhuang Buah Pinggang Penyakit Hospital, kerana ramai orang yang tanda-tanda penyakit buah pinggang tidak terlalu sedar, apabila ciri-ciri penyakit ini sudah muncul, penyakit tersebut dari pesakit tetapi tiada hakim telah melambatkan penyakit ini rawatan penghargaan.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: