2014年12月11日星期四

Kreatinin tinggi anda boleh makan kacang

Diet yang tinggi pada pesakit dengan kreatinin Apa yang penting untuk ambil perhatian ia? Apabila peningkatan kreatinin bermakna kemunculan penyakit buah pinggang, diet yang baik untuk rawatan mempunyai bantuan, untuk pesakit dengan kreatinin tinggi diet garam had, pilihan berkualiti protein, dan lain-lain yang perlu. Pengarah pakar pusat rawatan buah pinggang memberitahu anda bagaimana untuk diet pada pesakit dengan kreatinin tinggi.
Kreatinin tinggi boleh makan buah-buahan kering ia?
1, memerlukan protein yang berkualiti tinggi:
Kerana azotemia pesakit, kekurangan buah pinggang, fungsi buah pinggang terus merosot untuk mengawal, pengambilan protein perlu dikawal, pilihan berkualiti tinggi yang kaya dengan protein diet. Seperti ikan, daging tanpa lemak dan sebagainya.
2, memerlukan vitamin tambahan:
Tinggi kreatinin pesakit kegagalan buah pinggang perlu memilih makanan yang kaya dengan vitamin A, vitamin B2, C makanan vitamin.
3, yang memerlukan sekatan garam:
Kekurangan buah pinggang Decompensated, azotemia pada pesakit mula pelbagai gejala klinikal yang sederhana, disebabkan oleh kerosakan patologi tidak berat, kekurangan buah pinggang, kegagalan buah pinggang, kreatinin serum sahaja tinggi, tetapi tidak oliguria, tiada bengkak dan pesakit tidak dapat membantu tetapi garam air, mengekalkan diet rendah garam. Jika terdapat edema teruk, dan tekanan darah tinggi dan juga kes-kes kegagalan jantung harus garam larangan sangat terhad. Prinsip adalah untuk makan kurang.

Kreatinin tinggi boleh makan kacang itu? Untuk pemahaman yang tertentu bagaimana diet, tetapi kreatinin tinggi Apakah bahaya ia, bagaimana ia mengurangkan nilai kreatinin. Penyakit buah pinggang pusat rawatan untuk rawatan kreatinin tinggi adalah untuk dapat menggugurkan kreatinin dalam ubat terjejas kawasan buah pinggang, membaiki sel-sel rosak buah pinggang dan memulihkan fungsinya, untuk mencapai tujuan rawatan.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: