2017年11月22日星期三

Cara Mengurangkan Tahap Creatinine Serum Naturally?

Bagaimana untuk mengurangkan tahap kreatinin serum secara semulajadi?
Diet untuk orang yang menderita kreatinin tinggi tertumpu kepada memelihara fungsi normal buah pinggang. Adalah penting untuk mengambil makanan yang rendah protein, fosforus dan natrium. Terdapat beberapa perkara utama yang perlu diingat semasa membentuk diet buah pinggang:
Seseorang mesti menghadkan protein dalam diet kerana makan lebih banyak protein boleh meningkatkan jumlah sisa buangan yang perlu dikeluarkan yang boleh menyebabkan mereka bekerja lebih keras
Garam natrium dan tambahan perlu dihadkan kepada makanan kerana ia terikat untuk meningkatkan tekanan darah
Makanan kalium yang tinggi boleh mengakibatkan fungsi hati yang tidak teratur
Buah-buahan segar dan sayur-sayuran seperti lada merah, kubis, brokoli, epal, blueberries dan jagung
Alkohol, teh, kafein dan minuman berudara perlu dikecualikan daripada diet
Rawatan ayurveda untuk tahap kreatinin serum
Ayurveda telah menjadi salah satu rawatan paling berjaya untuk mengurangkan tahap kreatinin serum secara semulajadi. Ayurveda menggunakan herba semula jadi seperti Punarnava, Gokshur, Varun, Shirish dan Shirish. Ubat Ayurveda benar-benar diperbuat daripada herba ini dan tidak mempunyai kesan sampingan, tidak seperti ubat-ubatan allopathic.

Salah satu pusat utama rawatan Ayurveda untuk kegagalan buah pinggang ialah Karma Ayurveda. Ia menyediakan rawatan Ayurveda lengkap dan ubat-ubatan herba untuk tahap creatinine yang tinggi. Klinik ini diketuai oleh salah seorang pengamal Ayurveda terkemuka Dr. Puneet Dhawan. Dia hanya menggunakan ubat herba dan teknik semulajadi untuk merawat pesakitnya. Karma Ayurveda telah mencipta jenama untuk dirinya sendiri dengan menyembuhkan ribuan pesakit buah pinggang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: