2017年11月22日星期三

3 bulan selepas nefrectomy radikal kanan / kreatinin tinggi

Saya mempunyai nephrectomy yang berjaya. Semua kanser telah dikeluarkan (tumor adalah 4cm X 5cm). Secara keseluruhannya rasa lebih baik, tetapi banyak perut yang marah dengan makan masih.
Sekiranya 3 bulan saya mengikuti tahap creatinine 2 minggu yang lalu dan ia adalah 1.5. Pakar bedah mencadangkan saya pergi segera untuk mendapatkan tindak lanjut saya ultrasound dilakukan dan ia kelihatan ok. Sekarang dia mencadangkan saya menindaklanjuti dengan MD utama saya. Mereka berkata tahap saya sedikit meningkat, tetapi ia telah meningkat sejak pembedahan saya. Adakah sesiapa tahu bila saya perlu bimbang tentang kreatinin yang tinggi.
Juga, jika ada yang tahu kapan anda merasa baik di dalamnya. Saya masih mempunyai perasaan tidak selesa seperti pergeseran dalaman. Masih kembung dan seterusnya. Masih sangat letih pada hari-hari ketika saya cuba melakukan apa yang saya kerjakan. (bekerja sepanjang hari dan bertahan sehingga 11 atau 12 pada waktu malam, tidak boleh membuatnya) Saya berusia 39 tahun dan mental saya telah bersedia untuk bergerak laju, tetapi badan saya tidak dapat menangkap fikiran saya. Terima kasih atas sebarang cadangan, bantuan, info
Saya pastinya bukan pakar, tetapi saya telah menyelidik segala-galanya sejak ayah saya didiagnosis 2 tahun lalu dengan Tahap IV RCC (Umur 59) dengan memetuskan paru-paru, tulang, dan otaknya yang paling baru-baru ini. Sutent dan Nexavar bekerja dengan baik sejak sekian lama. Dia juga telah membuang buah pinggangnya pada mulanya dan mempunyai banyak komplikasi. Nampaknya semua orang bertindak balas dengan cara yang berbeza. Ayah saya telah meningkatkan tahap creatitine juga dan saya fikir bahawa ia adalah normal bagi mereka untuk sedikit meningkat kerana badan menyesuaikan diri dengan mempunyai 1 buah ginjal. Sangat penting untuk kekal terhidrasi dan minum banyak air untuk mengekalkan tahap tersebut. Mereka juga harus memantau tahap tersebut sebelum mendapatkan kucing dengan suntikan kontras, kerana mereka boleh menjadi sangat keras pada buah pinggang yang tersisa. Cuba perlahan-lahan membina semula apa yang sedang anda lakukan, anda telah melalui banyak sekali. Best of luck to you ... maaf saya tidak boleh menawarkan lebih banyak maklumat.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: