2015年11月3日星期二

Boleh dialisis dirawat dengan Rawatan lain PKD Pesakit

Viber/Whatsapp:+8615076162199 Skype:live:kidneyservice Email: kidneyservice@hotmail.com
Penyakit polisistik ginjal adalah gangguan genetik yang menyebabkan banyak sista berkembang di dalam buah pinggang. A sista buah pinggang adalah kantung yang tidak normal dipenuhi dengan cecair. Sista PKD banyak boleh membesarkan buah pinggang dan menggantikan banyak struktur normal mereka, menyebabkan penyakit buah pinggang kronik (CKD), yang menyebabkan fungsi buah pinggang berkurangan dari masa ke masa. Jadi sesetengah pesakit PKD adalah panik untuk memilih dialisis, sedang mereka mendapati bahawa itu adalah tidak berguna kepada PKD. Jadi mereka tidak sabar-sabar untuk mengetahui rawatan yang boleh mengembalikan dialisis. sila bertanya DOKTOR ONLINE kami untuk bantuan.
Mengapa dialisis adalah tidak berguna kepada pesakit PKD
Seperti yang kita semua tahu, dialisis buah pinggang adalah artikel untuk pesakit, yang boleh membantu pesakit menapis beberapa sisa berbahaya di dalam tubuh dan mengekalkan keseimbangan elektrolit dan asid-bes. Walau bagaimanapun, dialisis adalah tidak mempunyai keupayaan untuk meningkatkan fungsi buah pinggang untuk pesakit PKD, serta, sista yang meliputi pada permukaan buah pinggang akan pembesar beransur-ansur. Jadi dialisis bukan sesuai kepada pesakit PKD.
Rawatan semula jadi untuk menterbalikkan dialisis untuk pesakit PKD

Perubatan Osmotherapy Micro-Cina di hospital kami dibangunkan untuk menangani PKD, yang mempunyai mendapat pencapaian yang besar di kawasan penyakit buah pinggang. Terapi ini digabungkan dengan pelbagai jenis herba perubatan Cina dan beberapa peralatan yang canggih. Herba-herba ini sepatutnya dihancurkan menjadi serbuk perubatan, tujuan utama yang meningkatkan kesan ubat kami, dan juga, mereka boleh dihantar ke bahagian buah pinggang rosak dengan mudah. Apabila sel-sel dan tisu-tisu buah pinggang bertemu perubatan Cina kita, mereka akan dikawal dan kembali kepada yang sihat. Dan sista meliputi pada buah pinggang akan diserap, kebolehtelapan sel-sel buah pinggang akan bertambah baik.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: