2015年11月3日星期二

Mengapa CKD Pesakit Chilling Semasa atau selepas Dialisis yang

Viber/Whatsapp:+8615076162199 Skype:live:kidneyservice Email: kidneyservice@hotmail.com
The dialisis hanya seperti buah pinggang artikel, jadi ia adalah pilihan yang biasa bagi pesakit CKD untuk menapis beberapa sisa berbahaya. Walaupun setiap syiling mempunyai dua sisi, dialisis adalah sama, ia juga boleh membawa banyak kesan sampingan kepada pesakit. Penyejukkan semasa atau selepas dialisis adalah salah satu kesan sampingan dialisis. Oleh itu, apabila menghadapi masalah ini, apa yang pesakit CKD perlu lakukan? Doktor dalam talian kami boleh membantu anda menyelesaikan masalah ini, dan saya juga ingin berkongsi sesuatu yang berguna dengan anda.
Mengapa pesakit CKD penyejukan semasa atau selepas dialisis
Seperti yang kita semua tahu, apabila kita jatuh sejuk yang luar biasa, kita akan mengalami penyejukkan. Bagi pesakit dialisis, mereka akan dikenakan sedikit cecair dialisis sebelum dialisis, yang boleh menurunkan suhu pesakit, jadi mereka mudah untuk akan jatuh penyejukkan. Satu lagi sebab yang penting ialah demam, kerana imuniti yang lemah, pesakit CKD mudah mengalami demam, yang boleh menyebabkan penyejukkan.
Bagaimana untuk berurusan dengan penyejukan untuk pesakit CKD semasa dialisis

Di cina, kami terutamanya menggunakan herba perubatan Cina untuk berurusan dengan pelbagai jenis penyakit. The Medicated Bath Cina di hospital kami yang berasaskan herba medial Cina adalah pilihan yang baik untuk pesakit CKD yang jatuh penyejukan semasa dialisis. Ini mandi perubatan Cina yang dimasak dengan beberapa herba medial, dan kami juga memerlukan sejumlah air panas. Kemudian pesakit CKD hanya perlu rendam diri mereka dalam sup tengah panas. Supaya gas perubatan panas boleh memanaskan badan sejuk dan mempercepatkan peredaran darah keseluruhan. Apa lagi? Ubat aktif juga boleh menembusi ke dalam bahagian buah pinggang rosak dan dibaiki buah pinggang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: