2015年1月2日星期五

Mengapa penyakit buah pinggang polisistik menyebabkan tahap kreatinin tinggi dalam sindrom nephrotic sindrom nephrotic dalam perubatan Barat boleh menyembuhkannya

Kreatinin tinggi menandakan disfungsi buah pinggang, sisa metabolik dan toksin dan sukar lain untuk mengalihkan kreatinin daripada darah. Penyakit buah pinggang polisistik adalah penyakit buah pinggang keturunan, dicirikan oleh sejumlah besar cecair diisi buah pinggang sista dua buah pinggang. Ia adalah penyakit buah pinggang kronik progresif, yang akhirnya akan merosakkan buah pinggang dan struktur buah pinggang dan kemajuan untuk menjadi kegagalan buah pinggang. Tahap kreatinin serum kekal tinggi, yang bererti lebih daripada 50% daripada fungsi buah pinggang telah terjejas.
Bilangan dan saiz sista, dan ruang dari masa ke masa mereka akan ditindas dan diduduki, tisu buah pinggang normal dalam penurunan beransur-ansur dan kehilangan fungsi buah pinggang yang disebabkan.
Tanda-tanda awal kerosakan buah pinggang tertumpu di kemerosotan fungsi buah pinggang. Kemajuan dalam pesakit PKD berbanding gejala klinikal yang jelas, seperti sakit pinggang, ramai pesakit masih mempunyai fungsi buah pinggang yang normal. Walau bagaimanapun, sebaik sahaja fungsi buah pinggang mula merosot, walaupun penurunan dalam kadar penapisan glomerular setiap tahun 4.4-5.5ml / min. Ia memerlukan kira-kira 10 tahun perkembangan peringkat akhir penyakit buah pinggang, kerosakan buah pinggang sista ini.
Oleh kerana kita sudah tahu bahawa tahap kreatinin punca penyakit buah pinggang polisistik, kita perlu tahu bagaimana untuk mengurangkan radikal. Ini adalah untuk menghilangkan sista buah pinggang, melegakan tekanan ke atas semua pihak daripada sel-sel dan tisu-tisu yang wujud buah pinggang, buah pinggang pembaikan kerosakan, meningkatkan fungsi penapisan buah pinggang, sebagai tambahan kepada memanipulasi baik, gejala dan komplikasinya, begitu juga akan dihapuskan di kreatinin darah, kreatinin tinggi akan mengurangkan semula jadi.
PKD pesakit, pembedahan sista buah pinggang besar adalah bantuan segera, tetapi ia tidak boleh mengeluarkan semua sista. Lebih penting lagi, kerana ia tidak boleh menyelesaikan punca masalah, dan lagi cecair lebih fibrosis dirembeskan terus ke bawah, akan ada lebih banyak dalam pembentukan sista buah pinggang.
Berbeza pembedahan, CKD pengaktifan sel imunoterapi tidak boleh menyingkirkan sista, tetapi memberi kesan atrofi keseluruhan, semua sista. Ia bukan sahaja boleh mengurangkan sista, tetapi juga untuk mencegah penyebaran lebih sista, kadar berulang adalah lebih rendah, kerana ia adalah mungkin untuk menyekat sumber dinding sista tersebut daripada sel-sel epitelium, cecair sista.

Lebih penting lagi, dalam mikro-penembusan bagi rawatan perubatan tradisional Cina bahan aktif boleh mengembangkan saluran darah, menggalakkan peredaran darah, melegakan jumlah iskemia buah pinggang, hipoksia, dengan itu menyediakan lebih banyak darah, oksigen dan nutrien yang diperlukan untuk menyuburkan nekrosis tisu buah pinggang meningkatkan fungsi buah pinggang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: