2014年12月22日星期一

Kekurangan buah pinggang, apa yang memudaratkan ia

Kekurangan buah pinggang, apa yang bahaya? Kalaulah kekurangan buah pinggang harus bagaimana percaya bahawa ramai pesakit yang kekurangan buah pinggang amat mengambil berat tentang isu ini. Disfungsi buah pinggang adalah sejenis biasa penyakit buah pinggang, kesihatan pesakit menyebabkan bahaya besar kepada penyakit ini. Jika anda melakukan rawatan tidak tepat pada masanya kekurangan buah pinggang atau rawatan yang tidak betul, pada bila-bila masa mengancam nyawa pesakit. Tetapi ramai orang yang tinggal di kemudaratan yang disebabkan oleh kesedaran kekurangan buah pinggang, sering mengakibatkan kelewatan dalam masa rawatan pesakit, mengakibatkan uremia, ancaman kepada kehidupan dan kesihatan. Shijiazhuang penyakit buah pinggang doktor hospital percuma untuk menyediakan anda dengan pelbagai mesej.
Bahaya kekurangan buah pinggang:
Bahaya yang lain: gejala sistem hematopoietik buah pinggang. Anemia teruk adalah suatu tanda penting pesakit awal telah pendarahan kecenderungan, sering disertai dengan ecchymosis, epistaxis, pendarahan gingival, walaupun muntah darah, darah dalam najis, hematuria, pendarahan intrakranial, dan lebih pengalaman penyakit-bulan, majoriti mungkin mempunyai pendarahan perikardium.
Bahaya II: gejala kulit. Kering, bersisik, kusam. Sesetengah pesakit dengan kulit gelap, Jabatan tanggung rugi kerana tenang melanin kronik. Uremic dilepaskan daripada kelenjar peluh akan disimen kristal putih yang dipanggil "krim urea," menghibur kulit dan menyebabkan dermatitis dan uremic pruritus (gatal-gatal kulit dan menengah juga berkaitan dengan peningkatan dalam hormon paratiroid).
Bahaya tiga: gejala sistem kardiovaskular. Selalunya tekanan darah tinggi, kerosakan jantung, gangguan irama jantung, dan mungkin mempunyai arteri kecil, arteriosclerosis retina boleh menjejaskan penglihatan dan pendarahan retina. Kes-kes yang teruk boleh menunjukkan sapu geseran perikardium (Pericarditis fibrinous), majoriti mungkin mempunyai lelehan perikardium, malah tamponade perikardium. Oleh disfungsi buah pinggang lewat akan kemudaratan yang lebih serius, mudah membawa kepada kegagalan jantung muncul.

Empat bahaya: Prestasi sistem pernafasan. Gas hembusan Niaowei, terdedah kepada bronkitis, radang paru-paru, radang selaput dada. Asidosis metabolik yang teruk, boleh memaparkan perpustakaan Setiausaha Ma nafas besar. Mengenal bahaya disfungsi buah pinggang, kawalan awal penyakit buah pinggang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: