2018年9月8日星期六

Kegagalan buah pinggang boleh dirawat tanpa dialisis

Di banyak negara, ramai pesakit kegagalan buah pinggang boleh mempertimbangkan dialisis ini sebagai satu-satunya cara untuk menyelamatkan mereka. Tetapi, dialisis bukanlah terapi yang betul kepada pesakit-pesakit kegagalan buah pinggang. Sementara boleh pesakit kegagalan buah pinggang dirawat tanpa dialisis?
Kegagalan buah pinggang adalah gangguan buah pinggang serous, yang pesakit akan mempunyai banyak perkara yang merbahaya dalam badan seperti buah pinggang boleh tidak mengalih pelbagai toksin dan bahan buangan daripada badan lagi. Hasilnya, patietns itu akan mempunyai masalah dengan bengkak, darah dalam air kencing, protein dalam air kencing, dan gejala-gejala lain. Dan kemudian, tiada apa-apa rawatan alternatif untuk dialisis untuk buah pinggang pesakit-pesakit kegagalan?
Terapi membuang toksin.
Ia mempunyai fungsi khas pada kering semua racun yang tersembunyi di seluruh badan. Dan ia boleh melindungi buah pinggang dari kerosakan selanjutnya dengan selamat.
Terapi mandian penuh.
Ia boleh membantu pesakit-pesakit yang memandu toksin keluar dari badan dengan mandi badan dengan air ubat-ubatan Cina. Ia adalah cara yang lebih selamat untuk merawat pesakit-pesakit kegagalan buah pinggang.
Perubatan Cina ia digunakan untuk membantu pesakit yang membaiki berpenyakit tetapi tidak necrotic ginjal sel dan tisu. Dan kemudian, fungsi buah pinggang akan bertambah baik.

Jika anda mempunyai sebarang kepentingan dalam rawatan alternatif untuk dialisis untuk pesakit-pesakit kegagalan buah pinggang, sila tinggalkan mesej di bawah atau hantar maklumat anda kepada kami. Kami akan sedaya upaya untuk membantu anda.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: