2018年9月5日星期三

Apa ertinya air kencing buih dalam pesakit buah pinggang

Ramai pesakit menganggap buih air kencing sebagai Indeks penyakit buah pinggang, tetapi terdapat yang meluas sebab-sebab yang menyebabkan air kencing buih. Sebagai contoh:
Penyakit buah pinggang. Ianya bermaksud bahawa buah pinggang boleh mengelakkan protein daripada bocor. Dan kemudian, protein yang akan muncul dalam air kencing dan membentuk buih itu.
Kecederaan buah pinggang akut. Dalam kes ini, sesetengah protein akan hilang. Juga, jika pesakit boleh mengambil satu rawatan berkesan dan mengelakkan faktor-faktor berbahaya, buih air kencing akan benar-benar sembuh dan buah pinggang akan sembuh.
Jangkitan saluran kencing. Apabila terdapat jangkitan saluran kencing, bentuk air kencing akan ditukar. Sebagai hasilnya, kencing buih mula.
Kencing manis. Kencing manis menunjukkan ada lebih daripada normal gula dalam darah, dan gula yang berlebihan ini akan memasuki air kencing, yang membawa kepada buih air kencing.
Lain-lain. Senaman yang berlebihan, keletihan, minum dan lain-lain tabiat hidup yang tidak sihat atau Diet.
Sama ada sebab yang menyebabkan air kencing buih, pesakit perlu mengambil satu examine dan mengambil satu rawatan berkesan.

By the way, jika buih air kencing disebabkan oleh penyakit buah pinggang, sila tidak bimbang, rawatan semulajadi seperti mengeluarkan toksin terapi, terapi Moxibustion, perubatan Cina, masalah dan lain-lain ubat-ubatan Cina boleh membantu pesakit untuk menghapuskan toksin disimpan di dalam badan, mengurangkan gejala dan memulihkan fungsi buah pinggang dengan kesan sampingan yang kurang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: